Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Tid gå din väg så långt bort blir snart.

Av Andreas - 30 maj 2008 19:38

Är rastlös men ändå inte sugen på att göra något. Är trött men ändå för pigg för att ligga och slöa. Tv en burk att lägga din själ i, inte äns den hjälper. (Förvisso är det bara skit att se på så kanske därför) Man borde säga upp allt som har med tv att göra.

Här sitter jag och väntar utan att ta mig något för. Skulle koppt jäst så jag kunde ha bakat. (Samtidigt är det skönt att jag inte gjort det för jag orkar inte.) Spändera fredagen själv. Sakanar M det är nog där skon klämmer mest.

Slutar inte förens sena natten idag med.

Fall man skulle ta sig till en affär och köpa något men vad.

Snälla klocka gå. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 18 september 2008 19:03

Hemlängtan, längtan hem. Utan hem. Hål i fickan fast, fast i en busstur med atomatiska dörrar, dörrar bär inåt inte ut. Bär sig åt. Öppnar upp tanken full. Hål i ficka, hål i hjärtat förkolnad själ. Hemlängtan utan hem är längtan bort. Bort till nå...

Av Andreas - 8 september 2008 19:11

Nära. Min hud på min mage rör vid din varma rygg. Utan tyg som stör utan ljud som hör. Nära som besticken i lådan inte kninvigt inte vasst. Bara härligt nära.  Utanför tapet och tegel vaknar världen till liv efter en natts vila. Under filten nära kär...

Av Andreas - 2 september 2008 20:28

Det här är nog den sak som lättast kvalar in i kategorin "världens mäst onödiga prylar". För denna pryl är inte bara onödig den är rent av dum jätte dum. Vem kommer på idén? Är det om man står och grillar och det kommer en flintastekstjuv som man bru...

Av Andreas - 24 augusti 2008 23:12

Tiderna går saker och ting förändras men årstiderna och vaven runt solen är de samma. För starx två år sedan träfade jag en person då var jag helt ovetande om att dennna person var den som skulle sätta mäst avtryck på mig i vuxen ålder.  Jag har lärt...

Av Andreas - 18 juli 2008 11:12

Presentation

Omröstning

Vilken korv tycker du är godast?
 Litells
 Bullens Pilsner Korv
 Bamse med bröd
 Bajskorv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards